środa, 25 listopada 2009

Vintage w butach

Niewiele rzeczy tak mi się kojarzy ze staroświeckim strojem, jak buty na guziczki. Pojawiają się w każdej dziewiętnastowiecznej powieści i niezmiennie mnie fascynują. Postanowiłam sprawdzić, czy da się takie buty kupić i ożywić za ich pomocą jesienną vintag'ową szafę. Musze się w tym momencie przyznać, że znając takie buty tylko z literatury, nie wiedziałam nawet, jak powinny wyglądać.

Po przeszukaniu sieci właściwie nadal tego nie wiem. Znalazłam sporo butów ozdobionych guzikami, od białych kozaków z guzikami od góry do dołu, ale zapinanych na suwak,



przez rycerskie łapcie zapinane na kołeczki,



po pantofle ozdobione pojedynczym guzikiem.

Najbardziej spodobały mi się te:



Te beżowo-czarne wyglądają wystarczająco staroświecko, żeby nadawać się do szafy w stylu vintage (zaś zebra z czerwonymi elementami jest szalenie oryginalna). Sądzę, że gdyby obcasy były niższe, można by było obuć w nie na przykład Sarę z powieści "Mała księżniczka". A co Wy o tym sądzicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz